Nevşehir’de 22 Ton Kuru Fasulye Üreticilere Dağıtıldı
Nevşehir'de tarımsal üretimi artırmak ve yerel kalkınmayı desteklemek amacıyla gerçekleştirilen projeler çerçevesinde, toplam 22 ton tohumluk kuru fasulye 79 çiftçiye dağıtıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, Tarım ve Orman Bakanlığı’nın Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi (TAKE) Projesi'nin sonuçları kamuoyuyla paylaşıldı. İl Müdürü Özgür Memiş, şehrin 3,5 milyon dekarlık tarım arazisinde yapılan çalışmaların olumlu sonuçlar vermeye başladığını vurgulayarak, son beş yılda nadas alanlarının yüzde 23, ekilmeyen arazilerin ise yüzde 34 oranında azaldığını belirtti. Tarımsal ivmenin yalnızca bitkisel üretimle sınırlı kalmadığını ifade eden Memiş, son dört yıl içinde kayıtlı çiftçi sayısının yüzde 2, hayvan varlığının ise yüzde 6 oranında arttığını…